دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آثار سینمایی جرم‌شناسی تأثیر آثار سینمایی بر اطفال و نوجوانان معارض با قانون [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

  • آزمون های تیمز طراحی الگویی برای بهبود عملکرد دبیران ریاضی به منظور پیشرفت دانش آموزان پایه هشتم در آزمونهای بین المللی تیمز [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 247-264]

  • آگاهی های بوم شناختی ارزیابی آگاهی‌های بوم‌شناختی دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهر تبریز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 156-168]

  • آلودگی‌ها ارزیابی آگاهی‌های بوم‌شناختی دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهر تبریز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 156-168]

  • آموزش ارائه الگوی توسعه صلاحیت‌های نگرشی دبیران ریاضی متوسطه دوم [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 278-287]

  • آموزش ضمن خدمت تاثیر متغیرهای ویژگی جمعیت شناختی، برنامه آموزشی و حمایت مدیران بر اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 112-120]

  • آموزش و پرورش ارائه مدل دانش پژوهی به منظور توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 56-67]

  • آموزشی و خانواده ارائه مدل هوش کارآفرینی در دانش آموزان دوره متوسطه منطقه غرب استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 224-233]

ا

  • اختلال شخصیت مرزی اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانگان بالینی نوجوانان دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 245-255]

  • اخلاق اجتماعی برند سازی کارآفرینانه با رویکرد اخلاق اجتماعی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 125-137]

  • اخلاق حرفه‌ای بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 28-40]

  • اخلاق حرفه‌ای ارائه مدل ادراک مدیران مدارس از چالش‌های اخلاق حرفه‌ای درجامعه مدرن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 221-231]

  • اداره کل ورزش و جوانان طراحی مدل ارتباطی بین هوش اخلاقی با سرمایه اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی: مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 174-183]

  • ادراکات فعالیت های مدرسه ای بررسی رابطه ادراکات فعالیت های مدرسه ای و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 52-62]

  • ارزش اخلاقی شناسایی و ارزیابی مولفه های صلاحیت حرفه ای اعضای هیئت علمی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-55]

  • ارزیابی واکاوی و رتبه بندی مولفه های شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک AHP [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-189]

  • ارزیابی عملکرد شناسایی کارکنان خبره سازمان جهت آموزش سایر کارکنان با استفاده از روش دادهکاوی (مطالعه موردی: بانک صنعت معدن) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 232-244]

  • استارتاپ تدوین الگوی موفقیت استارتاپ‌های فینتک ایران با رویکرد ارزش آفرینی برای جامعه [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 79-91]

  • اضطراب بررسی عوامل مؤثر بر اضطراب و افسردگی حاکم در بین معلمان و تأثیر آن بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 1-12]

  • اطفال و نوجوانان جرم‌شناسی تأثیر آثار سینمایی بر اطفال و نوجوانان معارض با قانون [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

  • اعضای هیئت علمی شناسایی و ارزیابی مولفه های صلاحیت حرفه ای اعضای هیئت علمی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-55]

  • افسردگی بررسی عوامل مؤثر بر اضطراب و افسردگی حاکم در بین معلمان و تأثیر آن بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 1-12]

  • افسردگی بررسی تاثیر آموزش مهارت های جرات مندی با افسردگی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 288-304]

  • الگوی تحلیلی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • الگوی چندوجهی ارائه الگوی توسعه صلاحیت‌های نگرشی دبیران ریاضی متوسطه دوم [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 278-287]

  • الگوی رفتاری ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 98-111]

  • انتصاب مدیران ارائه مدل رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و انتصاب مبتنی بر شایستگی مدیران در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 184-193]

  • انگیزش بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 28-40]

  • ایران تدوین الگوی موفقیت استارتاپ‌های فینتک ایران با رویکرد ارزش آفرینی برای جامعه [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 79-91]

ب

  • بازگشت سرمایه ارائه مدل پیش‌بینی بازگشت سرمایه در آموزش و بهسازی منابع انسانی مبتنی بر مولفه‌های فرهنگ سازمانی و صلاحیت حرفه‌ای [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 92-102]

  • بانوان تحلیل راهبردی و مقایسه ورزش همگانی بانوان شاغل و غیرشاغل شهر قم [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 209-220]

  • بخش دولتی توسعه مدل نگرش کارآفرینانه در کارکنان سازمانهای آموزش و پرورش کشور [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 256-277]

  • برنامه آموزشی تاثیر متغیرهای ویژگی جمعیت شناختی، برنامه آموزشی و حمایت مدیران بر اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 112-120]

  • برنامه دانش‌افزایی فراشناختی اثربخشی آموزش برنامه دانش‌افزایی فراشناختی معلمان بر عملکرد تحصیلی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 190-199]

  • برنامه درسی بررسی وضعیت موجود آموزش بهداشت روانی در برنامه های درسی دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 121-131]

  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 256-277]

  • برنامه ریزی و زمانبندی مطالعه نقش مجلات رشد در ارتقای مهارت‌های برنامه ریزی و مطالعه درسی در بین دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 86-97]

  • برندسازی ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 215-223]

  • برند سازی کارآفرینانه برند سازی کارآفرینانه با رویکرد اخلاق اجتماعی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 125-137]

  • برند فروشگاهی ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 215-223]

  • بهداشت روان بررسی وضعیت موجود آموزش بهداشت روانی در برنامه های درسی دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 121-131]

  • بهداشت روان پیش‌بینی بهداشت روان بر اساس مؤلفه‌های هوش هنری در دانش‌آموزان متوسطه اول استان مازندران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 144-155]

  • بهره‌وری از فناوری اطلاعات ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 289-299]

پ

  • پایایی و روایی ویژگی های روان سنجی مقیاس خودتفسیری : ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 41-51]

  • پرورش خلاقیت اثربخشی آموزش برنامه دانش‌افزایی فراشناختی معلمان بر عملکرد تحصیلی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 190-199]

  • پیشرفت دانش آموزان طراحی الگویی برای بهبود عملکرد دبیران ریاضی به منظور پیشرفت دانش آموزان پایه هشتم در آزمونهای بین المللی تیمز [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 247-264]

ت

  • تامین اجتماعی مطالعه تطبیقی تقابل خطر در حقوق و جامعه شناسی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 278-288]

  • تجارت الکترونیکی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید (مطالعه موردی:دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 138-151]

  • تجاری سازی فناورانه ارائه مدل فضیلت سازمانی دانشگاه ها ( مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 75-85]

  • تجربه برند تیمی ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 289-299]

  • تجربه برند حامی ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 289-299]

  • تجربه خرید ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 215-223]

  • تحصیل‌کردگان تحلیل اجتماعی تمایل به مهاجرت دانشگاهیان : مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی تهران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 132-143]

  • تحلیل راهبردی تحلیل راهبردی و مقایسه ورزش همگانی بانوان شاغل و غیرشاغل شهر قم [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 209-220]

  • تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های روان سنجی مقیاس خودتفسیری : ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 41-51]

  • تفاوت‌های فردی ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 98-111]

  • تقابل خطر مطالعه تطبیقی تقابل خطر در حقوق و جامعه شناسی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 278-288]

  • تمایزیافتگی خود تاثیر فراهیجان بر تمایزیافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 114-124]

  • تنوع زیستی ارزیابی آگاهی‌های بوم‌شناختی دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهر تبریز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 156-168]

  • توانمند سازی ارائه مدل توانمند سازی مهارت مدیریتی مدیران زن مدارس آموزش و پرورش استان مازندران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 12-24]

  • توسعه اقتصادی بررسی خط مشی گذاری آموزشی در موسسات مالی غیر دولتی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 194-203]

  • توسعه علمی بررسی خط مشی گذاری آموزشی در موسسات مالی غیر دولتی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 194-203]

  • توسعه فناورانه ارائه مدل فضیلت سازمانی دانشگاه ها ( مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 75-85]

  • توسعه مدل توسعه مدل نگرش کارآفرینانه در کارکنان سازمانهای آموزش و پرورش کشور [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 256-277]

  • توسعه منابع انسانی ارائه مدل دانش پژوهی به منظور توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 56-67]

  • تولید علم سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

ج

  • جامعه پذیری سازمانی نقش سرمایه اجتماعی در رفتار شهروند سازمانی با میانجی گری جامعه پذیری سازمانی در معلمان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 103-113]

  • جامعه شناسی تدوین الگوی موفقیت استارتاپ‌های فینتک ایران با رویکرد ارزش آفرینی برای جامعه [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 79-91]

  • جامعه شناسی مطالعه تطبیقی تقابل خطر در حقوق و جامعه شناسی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 278-288]

  • جامعه مدرن ارائه مدل ادراک مدیران مدارس از چالش‌های اخلاق حرفه‌ای درجامعه مدرن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 221-231]

  • جرم جرم‌شناسی تأثیر آثار سینمایی بر اطفال و نوجوانان معارض با قانون [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

چ

  • چابکی سازمانی شناسایی عوامل اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان :یک مطالعه گرندد تئوری (کیفی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • چالش‌ها ارائه مدل ادراک مدیران مدارس از چالش‌های اخلاق حرفه‌ای درجامعه مدرن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 221-231]

  • چرخه آب ارزیابی آگاهی‌های بوم‌شناختی دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهر تبریز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 156-168]

  • چرخه مواد ارزیابی آگاهی‌های بوم‌شناختی دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهر تبریز و عوامل مؤثر بر آن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 156-168]

ح

  • حقوق مطالعه تطبیقی تقابل خطر در حقوق و جامعه شناسی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 278-288]

خ

  • خط مشی گذاری آموزشی بررسی خط مشی گذاری آموزشی در موسسات مالی غیر دولتی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 194-203]

  • خلاقیت ارائه مدل تاثیرگذاری مدیریت مدرسه محور بر خلاقیت معلمان در مدارس ابتدایی شهرستان بابل [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 162-173]

  • خودتفسیری ویژگی های روان سنجی مقیاس خودتفسیری : ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 41-51]

  • خودشفقتی تاثیر فراهیجان بر تمایزیافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 114-124]

د

  • دادهکاوی شناسایی کارکنان خبره سازمان جهت آموزش سایر کارکنان با استفاده از روش دادهکاوی (مطالعه موردی: بانک صنعت معدن) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 232-244]

  • دانش­آموز تحلیل جامعه شناختی اولویت های تربیت شهروند مطلوب در اسناد رسمی و واقعیت اجتماعی مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش برنامه دانش‌افزایی فراشناختی معلمان بر عملکرد تحصیلی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 190-199]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر یادگیری مشارکتی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 1-11]

  • دانش‌آموزان تأثیر تدریس بر مبنای رویکرد کارکردگرایی و ساختگرایی بر عملکرد دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 152-161]

  • دانش‌آموزان ارائه مدل هوش کارآفرینی در دانش آموزان دوره متوسطه منطقه غرب استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 224-233]

  • دانش آموزان بررسی عوامل مؤثر بر اضطراب و افسردگی حاکم در بین معلمان و تأثیر آن بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 1-12]

  • دانش‌آموزان متوسطه اول پیش‌بینی بهداشت روان بر اساس مؤلفه‌های هوش هنری در دانش‌آموزان متوسطه اول استان مازندران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 144-155]

  • دانش پژوهی ارائه مدل دانش پژوهی به منظور توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 56-67]

  • دانشجو واکاوی عوامل فزاینده و کاهنده مطالعه درسی و غیردرسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 25-42]

  • دانشجو معلمان بکارگیری مدل طراحی آموزشی عمومی در توسعه توانایی طرح مساله ریاضی دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 300-318]

  • دانشجویان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید (مطالعه موردی:دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 138-151]

  • دانشجویان ساخت و هنجاریابی آزمون ذهن خلاق [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 204-214]

  • دانشگاه برند سازی کارآفرینانه با رویکرد اخلاق اجتماعی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 125-137]

  • دانشگاه آزاد اسلامی واکاوی و رتبه بندی مولفه های شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک AHP [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-189]

  • دانشگاه ازاد اسلامی تحلیل اجتماعی تمایل به مهاجرت دانشگاهیان : مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی تهران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 132-143]

  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی عوامل اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان :یک مطالعه گرندد تئوری (کیفی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • دانشگاه فرهنگیان طراحی الگوی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 256-277]

  • دبیران ریاضی متوسطه دوم ارائه الگوی توسعه صلاحیت‌های نگرشی دبیران ریاضی متوسطه دوم [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 278-287]

  • دختراننوجوان اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانگان بالینی نوجوانان دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 245-255]

  • دستهبندی کارکنان شناسایی کارکنان خبره سازمان جهت آموزش سایر کارکنان با استفاده از روش دادهکاوی (مطالعه موردی: بانک صنعت معدن) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 232-244]

  • دوره اول متوسطه بررسی وضعیت موجود آموزش بهداشت روانی در برنامه های درسی دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 121-131]

ذ

  • ذهن خلاق ساخت و هنجاریابی آزمون ذهن خلاق [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 204-214]

ر

  • راهبردهای هیجان‌مدار اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر یادگیری مشارکتی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 1-11]

  • راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بررسی رابطه ادراکات فعالیت های مدرسه ای و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 52-62]

  • رسانه‌های اجتماعی ارائه مدل توسعه‌یافته عوامل علّی تجربه برند تیمی و تجربه برند حامی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 289-299]

  • رفتار شهروند سازمانی نقش سرمایه اجتماعی در رفتار شهروند سازمانی با میانجی گری جامعه پذیری سازمانی در معلمان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 103-113]

  • رهبری ارائه مدل فضیلت سازمانی دانشگاه ها ( مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 75-85]

  • روش تدریس تأثیر تدریس بر مبنای رویکرد کارکردگرایی و ساختگرایی بر عملکرد دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 152-161]

  • روش سه بعدی تک مرحله­ای تحلیل جامعه شناختی اولویت های تربیت شهروند مطلوب در اسناد رسمی و واقعیت اجتماعی مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • روش معادلات ساختاری توسعه مدل نگرش کارآفرینانه در کارکنان سازمانهای آموزش و پرورش کشور [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 256-277]

  • روش‌های نوین تدریس عوامل مؤثر در به کارگیری روش‌های نوین تدریس در بین معلّمان زن استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 13-27]

  • رویکرد کارکردگرایی تأثیر تدریس بر مبنای رویکرد کارکردگرایی و ساختگرایی بر عملکرد دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 152-161]

س

  • ساخت ساخت و هنجاریابی آزمون ذهن خلاق [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 204-214]

  • ساختار اجتماعی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • ساختار سازمانی ارائه مدل فضیلت سازمانی دانشگاه ها ( مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 75-85]

  • ساختار عاملی ویژگی های روان سنجی مقیاس خودتفسیری : ساختار عاملی، پایایی و روایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 41-51]

  • ساختگرایی تأثیر تدریس بر مبنای رویکرد کارکردگرایی و ساختگرایی بر عملکرد دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 152-161]

  • سبک‌های یادگیری ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 98-111]

  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی در رفتار شهروند سازمانی با میانجی گری جامعه پذیری سازمانی در معلمان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 103-113]

  • سرمایه اجتماعی سازمانی طراحی مدل ارتباطی بین هوش اخلاقی با سرمایه اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی: مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 174-183]

  • سلامت روان بررسی عوامل مؤثر بر اضطراب و افسردگی حاکم در بین معلمان و تأثیر آن بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 1-12]

  • سندتحول بنیادین آموزش و پرورش تحلیل جامعه شناختی اولویت های تربیت شهروند مطلوب در اسناد رسمی و واقعیت اجتماعی مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • سودمندی درک شده شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید (مطالعه موردی:دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 138-151]

ش

  • شایستگی واکاوی و رتبه بندی مولفه های شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک AHP [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-189]

  • شایستگی ارائه مدل رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و انتصاب مبتنی بر شایستگی مدیران در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 184-193]

  • شایستگی ارتباطی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 234-246]

  • شایستگی حرفه‌ای شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 234-246]

  • شایستگی سازمانی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 234-246]

  • شایستگیعملکردی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 234-246]

  • شرکت‌های آموزشی دانش ‌بنیان برند سازی کارآفرینانه با رویکرد اخلاق اجتماعی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 125-137]

  • شناسایی نیروهای خبره شناسایی کارکنان خبره سازمان جهت آموزش سایر کارکنان با استفاده از روش دادهکاوی (مطالعه موردی: بانک صنعت معدن) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 232-244]

  • شهروند مطلوب تحلیل جامعه شناختی اولویت های تربیت شهروند مطلوب در اسناد رسمی و واقعیت اجتماعی مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

ص

  • صلاحیت حرفه ای ارائه مدل پیش‌بینی بازگشت سرمایه در آموزش و بهسازی منابع انسانی مبتنی بر مولفه‌های فرهنگ سازمانی و صلاحیت حرفه‌ای [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 92-102]

  • صلاحیت های بین فرهنگی طراحی الگوی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 256-277]

  • صلاحیت های حرفه ای شناسایی و ارزیابی مولفه های صلاحیت حرفه ای اعضای هیئت علمی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-55]

  • صلاحیت‌های نگرشی ارائه الگوی توسعه صلاحیت‌های نگرشی دبیران ریاضی متوسطه دوم [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 278-287]

ط

  • طرح مساله ی ریاضی بکارگیری مدل طراحی آموزشی عمومی در توسعه توانایی طرح مساله ریاضی دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 300-318]

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانگان بالینی نوجوانان دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 245-255]

ع

  • علم بومی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه ادراکات فعالیت های مدرسه ای و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 52-62]

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش برنامه دانش‌افزایی فراشناختی معلمان بر عملکرد تحصیلی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 190-199]

  • عملکرد دبیران طراحی الگویی برای بهبود عملکرد دبیران ریاضی به منظور پیشرفت دانش آموزان پایه هشتم در آزمونهای بین المللی تیمز [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 247-264]

  • عوامل انسانی شناسایی عوامل اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان :یک مطالعه گرندد تئوری (کیفی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • عوامل راهبردی شناسایی عوامل اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان :یک مطالعه گرندد تئوری (کیفی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه فرهنگیان :یک مطالعه گرندد تئوری (کیفی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • عوامل فردی ارائه مدل هوش کارآفرینی در دانش آموزان دوره متوسطه منطقه غرب استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 224-233]

  • عوامل فزاینده مطالعه واکاوی عوامل فزاینده و کاهنده مطالعه درسی و غیردرسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 25-42]

  • عوامل کاهنده مطالعه واکاوی عوامل فزاینده و کاهنده مطالعه درسی و غیردرسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 25-42]

ف

  • فرارمغزها تحلیل اجتماعی تمایل به مهاجرت دانشگاهیان : مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی تهران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 132-143]

  • فراهیجان تاثیر فراهیجان بر تمایزیافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 114-124]

  • فرهنگ سازمانی ارائه مدل پیش‌بینی بازگشت سرمایه در آموزش و بهسازی منابع انسانی مبتنی بر مولفه‌های فرهنگ سازمانی و صلاحیت حرفه‌ای [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 92-102]

  • فضیلت سازمانی ارائه مدل فضیلت سازمانی دانشگاه ها ( مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 75-85]

  • فینتک تدوین الگوی موفقیت استارتاپ‌های فینتک ایران با رویکرد ارزش آفرینی برای جامعه [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 79-91]

ق

  • قم تحلیل راهبردی و مقایسه ورزش همگانی بانوان شاغل و غیرشاغل شهر قم [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 209-220]

ک

  • کیفیت خدمات ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 215-223]

  • کیفیت کار حرفه‌ای بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 28-40]

گ

  • گراندد تئوری ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 98-111]

م

  • مؤلفه واکاوی و رتبه بندی مولفه های شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک AHP [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-189]

  • مؤلفه‌های کارآفرینانه ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 98-111]

  • مدرسه محور ارائه مدل تاثیرگذاری مدیریت مدرسه محور بر خلاقیت معلمان در مدارس ابتدایی شهرستان بابل [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 162-173]

  • مدل بررسی خط مشی گذاری آموزشی در موسسات مالی غیر دولتی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 194-203]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 234-246]

  • مدل طراحی آموزشی عمومی بکارگیری مدل طراحی آموزشی عمومی در توسعه توانایی طرح مساله ریاضی دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 300-318]

  • مدیران تاثیر متغیرهای ویژگی جمعیت شناختی، برنامه آموزشی و حمایت مدیران بر اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 112-120]

  • مدیران ارائه مدل پیش‌بینی بازگشت سرمایه در آموزش و بهسازی منابع انسانی مبتنی بر مولفه‌های فرهنگ سازمانی و صلاحیت حرفه‌ای [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 92-102]

  • مدیران زن ارائه مدل توانمند سازی مهارت مدیریتی مدیران زن مدارس آموزش و پرورش استان مازندران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 12-24]

  • مدیران گروه‌های آموزشی واکاوی و رتبه بندی مولفه های شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تکنیک AHP [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-189]

  • مدیران مدارس ارائه مدل ادراک مدیران مدارس از چالش‌های اخلاق حرفه‌ای درجامعه مدرن [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 221-231]

  • مدیریت ارائه مدل تاثیرگذاری مدیریت مدرسه محور بر خلاقیت معلمان در مدارس ابتدایی شهرستان بابل [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 162-173]

  • مدیریت زمان اثربخشی آموزش مسئولیت‌پذیری بر مدیریت زمان و هدف‌گذاری نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 200-208]

  • مدیریت منابع انسانی ارائه مدل رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و انتصاب مبتنی بر شایستگی مدیران در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 184-193]

  • مسئولیت‌پذیری اثربخشی آموزش مسئولیت‌پذیری بر مدیریت زمان و هدف‌گذاری نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 200-208]

  • مطالعه درسی واکاوی عوامل فزاینده و کاهنده مطالعه درسی و غیردرسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 25-42]

  • مطالعه غیردرسی واکاوی عوامل فزاینده و کاهنده مطالعه درسی و غیردرسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 25-42]

  • معارض با قانون جرم‌شناسی تأثیر آثار سینمایی بر اطفال و نوجوانان معارض با قانون [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]

  • معلم تحلیل جامعه شناختی اولویت های تربیت شهروند مطلوب در اسناد رسمی و واقعیت اجتماعی مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • معلمان نقش سرمایه اجتماعی در رفتار شهروند سازمانی با میانجی گری جامعه پذیری سازمانی در معلمان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 103-113]

  • معلمان ارائه مدل تاثیرگذاری مدیریت مدرسه محور بر خلاقیت معلمان در مدارس ابتدایی شهرستان بابل [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 162-173]

  • معلمان ابتدایی بررسی تاثیر آموزش مهارت های جرات مندی با افسردگی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 288-304]

  • معلّمان زن عوامل مؤثر در به کارگیری روش‌های نوین تدریس در بین معلّمان زن استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 13-27]

  • مهاجرت نخبگان دانشگاهی تحلیل اجتماعی تمایل به مهاجرت دانشگاهیان : مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی تهران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 132-143]

  • مهارت جرات مندی بررسی تاثیر آموزش مهارت های جرات مندی با افسردگی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 288-304]

  • مهارت های عمومی مطالعه نقش مجلات رشد در ارتقای مهارت‌های برنامه ریزی و مطالعه درسی در بین دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 86-97]

  • مهارتهای مدیریتی ارائه مدل توانمند سازی مهارت مدیریتی مدیران زن مدارس آموزش و پرورش استان مازندران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 12-24]

  • مهارت های مطالعه درسی نقش مجلات رشد در ارتقای مهارت‌های برنامه ریزی و مطالعه درسی در بین دانش آموزان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 86-97]

  • موسسات مالی غیر دولتی بررسی خط مشی گذاری آموزشی در موسسات مالی غیر دولتی به منظور ارائه مدل مناسب [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 194-203]

  • موفقیت تدوین الگوی موفقیت استارتاپ‌های فینتک ایران با رویکرد ارزش آفرینی برای جامعه [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 79-91]

ن

  • نشانگان بالینی اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانگان بالینی نوجوانان دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 245-255]

  • نظام آموزش عالی ارائه مدل رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و انتصاب مبتنی بر شایستگی مدیران در نظام آموزش عالی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 184-193]

  • نظام آموزشی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • نظام سیاسی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • نظام فرهنگی سیاست و تولید علم بومی اجتماعی- انسانی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 316-335]

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل توانمند سازی مهارت مدیریتی مدیران زن مدارس آموزش و پرورش استان مازندران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 12-24]

  • نگرش عوامل مؤثر در به کارگیری روش‌های نوین تدریس در بین معلّمان زن استان ایلام [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 13-27]

  • نگرش کارآفرینانه توسعه مدل نگرش کارآفرینانه در کارکنان سازمانهای آموزش و پرورش کشور [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 256-277]

  • نهادهای اجتماعی ارائه مدل هوش کارآفرینی در دانش آموزان دوره متوسطه منطقه غرب استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 224-233]

  • نوجوانان تاثیر فراهیجان بر تمایزیافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 114-124]

  • نوجوانان دختر اثربخشی آموزش مسئولیت‌پذیری بر مدیریت زمان و هدف‌گذاری نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 200-208]

و

  • ورزش همگانی تحلیل راهبردی و مقایسه ورزش همگانی بانوان شاغل و غیرشاغل شهر قم [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 209-220]

  • ویژگی‌های تعاملی بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 28-40]

  • ویژگی‌های فردی بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 28-40]

ه

  • هدف‌گذاری اثربخشی آموزش مسئولیت‌پذیری بر مدیریت زمان و هدف‌گذاری نوجوانان دختر [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 200-208]

  • هنجار ذهنی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید (مطالعه موردی:دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 138-151]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی آزمون ذهن خلاق [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 204-214]

  • هوش پیش‌بینی بهداشت روان بر اساس مؤلفه‌های هوش هنری در دانش‌آموزان متوسطه اول استان مازندران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 144-155]

  • هوش اخلاقی طراحی مدل ارتباطی بین هوش اخلاقی با سرمایه اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی: مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 174-183]

  • هوش کارآفرینی ارائه مدل هوش کارآفرینی در دانش آموزان دوره متوسطه منطقه غرب استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 224-233]

  • هوش هنری پیش‌بینی بهداشت روان بر اساس مؤلفه‌های هوش هنری در دانش‌آموزان متوسطه اول استان مازندران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 144-155]

ی

  • یادگیری مشارکتی اثربخشی آموزش راهبردهای هیجان‌مدار بر یادگیری مشارکتی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 1-11]